piątek, 17 lutego 2017

Padłeś? Powstań!

I znowu mnie tu coraz mniej ...
To nie znaczy że nie chce, po prostu z nadmiaru obowiązków jednak mam coraz mniej czasu. 
Prawo jazdy mimo wszystko jeszcze nie zdane. Spokojnie już niedługo pierwszy egzamin. I mam nadzieję że ostatni.
Kurcze. Należy do tego podejść z myślą. 
Zdam i nie ma innej opcji !
Do ważnych rzeczy zawsze podchodzi się z taką myślą.
Musi się udać i nie ma innej opcji.
Powtarzam to od chwili kiedy się dowiedziałam.
Uwierzcie podnosi na duchu.
Jaki w tym sens?
Ma cię motywować. 
W tym momencie nie mam na myśli tylko prawo jazdów, ale każdy ważny egzamin, każde marzenie...
To musis się spełnić! Nie ma innej opcji!
Prawo jazdy oczywiście muszą być zdane za pierwszym razem, ale jeżeli marzenie nie spełni się dziś to może jutro.
Nie liczby na to też, że bez działania coś osiągniemy.  
Nie ma tak dobrze, że zleci nam to z nieba.
Potrzeba jednak walki. 
Trzeba włożyć w to energię. 
I co najważniejsze nie przejmować się opinią innych.
To jest twoje życie. 
Ty masz być z niego dumny.
Czuć się spełniony. 
Ostatnio na wykładach.  Nie wiem jak to nazwać.  Może nie wykłady.  Po prostu zwykła lekcja. 
Hm dyrektor pewnego biura powiedział, że trzeba jasno postawić sobie cele.
Zapisać je na kartce.
Przykład.  
Za 10 lat:
chce mieć własny samochód
własny dom
męża
dzieci

I każdego dnia spoglądać na wyznaczone cele. Będzie o wiele łatwiej. 
Z jasno ustalonym celami zawsze żyje się łatwiej. 
I wiesz po co żyjesz. 
Banalna kartka, a tak dużo daje










Pozdrawiam. 

POOLA143.BLOGSPOT.COM 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz