niedziela, 25 grudnia 2016

Christmas time



Poddaje się :(

Przegrałam
.
.
.
.
.
Ze świątecznym obżarstwem :'D

2 dni w roku odpoczynku.
Potrzebowałam tego. Hm, a co z kcal? J**** je. Dajmy sobie spokój choć przez te 2 dni. :)
Przyznaje. Zjadłam ciasteczka. Dużo ciasteczek. Przez ten dzień nadrobiłam miesiąc bez słodyczy :D
Jeszcze tylko jutro dzień wolności.
Po świętach na nowo zabieramy się za siebie. Na siłownie choć bardzo bym chciała, nie będę miała okazji iść. :(
Ale za to wybiorę się na snowboard. Jakoś trzeba spalić.
Chciałam iść jutro, ale obok mnie siłownie są zamknięte.
Pozostaje trening w domu, Dzień odpoczynku od treningu wystarczy.
A wy jak tam? Objadacie się za wszystkie czasy? :D
Dla osób, które odżywiają się na co dzień ,, normalnie " nie jest to nic nowego ...
Osoby, które codziennie ciężko pracują, utrzymują dietę, trenują czują święta.
Naprawdę doceniam te 2 dni świąt. Wiem, że droga którą wybrałam jest najlepsza, jednak przydał się taki odpoczynek. Tak zwany cheat meal.
Dziwne uczucie jeść wszystko bez wyrzutów.
Hm, poprawka. Nie tak całkiem bez wyrzutów, jednak moja głowa zastanawia jak to będzie dalej...
Ale po świętach wracamy do formy.
Dość obżarstwa.
Czas robić formę na bardzo ważny dzień :)
Jeden z ważniejszych <3
A  po za tym święta to powinien być czas spędzony z najbliższymi.
W naszych sercach na nowo powinna się narodzić miłość, dobroć.
Powinniśmy odpocząć od codzienności.
Zatrzymać się w miejscu. Wspólnie porozmawiać o sprawach dla nas ważnych.
Czas tak szybko mija, a my tak często zapominamy powiedzieć najbliższym osobą jak bardzo ich kochamy.
Niech ,, święta " nie będą tylko przez te 2 dni. Niech święta będą cały rok.
W 2 dni nie jest możliwe nadrobienie całego roku.
Powinniśmy każdego dnia pamiętać o najbliższych.
Każdego dnia poświęcić im ułamek naszego czasu.
Każdego dnia pokazać ile dla nas znaczą.
Hyhy. Tylko nie każdego dnia jeść tyle co dziś :D

Dziś świąteczna stylizacja. Na nowo pada śnieg, co bardzo mnie cieszy. Brakowało mi białych świąt.
Korale i bransoletka to prezent od tzw. mikołaja. Jeszcze sobie wczoraj o mnie przypomniał.
Chyba była bardzo grzeczna, że ciągle mnie odwiedza :)















Biżuteria Pepco
Koszula Atmosphere
Spódniczka Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz