czwartek, 13 lipca 2017

Nike trainers


Nadszedł czas letnich wyprzedaży.
No ok zaczął się z miesiac temu . Hahahaha.
Ale jak to ja nigdy nie mam czasu, aby napisać posta.
Dziś może bez żadnych porad, wymadrzań się.
Dziś luźny post o niczym.
Hahaha. Ale muszę tak zacząć.

Jak wicie sport jest moim życiem, treningi itp, więc w moich stylizacjach również się tym kieruję.
Uwielbiam luźne sportowe outfit'y.
Topy, dresy, adidasy.
Głównie to znajduje się w mojej szafie.
Już od dawna marzyły mi się dresy z Nike, jednak zawsze znalazło się coś innego co potrzebowałam na ten moment.
I nie oszukujmy się fajniejsze dresy mają swoją wartość.
Jednak dobra marka się ceni.
Przeglądając zalando znalazłam przecenę -50%.
Nie byłabym sobą gdybym nie kliknęła ,, Kup" :D
I tak też się stało, że od tej chwili dresiki Nike leżą w mojej szafie, a czasem nawet i na nóżkach :D
Haha. Są raczej odświętne.
Szkoda ich tak od razu zedrzeć, bo długo na nie czekałam.
Jedni bez problemu mogą sobie pozwolić na ubrania z wyższej półki, drudzy zaś muszą albo zrezygnować z nich, albo odkładać dłuższą chwilę.
Kolejną rzeczą, którą planuję kupić jest torba treningowa.
W ostatnich dniach jednak za dużo nowości pojawiło się w mojej szafie i delikatnie mówiąc pasuje przystopować.
Dobrze, że nie piję, ani nie palę :D
Za zaoszczędzoną kasę mogę sobie pozwolić na więcej ciuszków :D
Serio im częściej chodzę na zakupy tym bardziej je lubię.
Życie jednak nie polega na samym kupowaniu.
Moje marzenia również wymagają nakładów pieniężnych, przez co staram się w jakiś sposób oszczędzać.
Życie ma się jedno więc też nie przesadzam z tym oszczędzaniem.
Kiedy jak nie teraz?
Jeszcze się odrobię :D

Zakończone tak w połowie :D

Pozdrawiam
Buziaczki :* :)



















Spodnie Nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz