czwartek, 29 grudnia 2016

Treat You Better

Hm i już po świętach :)
Szybko minęło. 
Czas wracać do pracy. Hm, nie dosłownie, albo i?
Zaczynają się praktyki. Jestem w technikum...
Praktyki, to nie praktyki.
Pewnie cały miesiąc w pracy. 
Będzie kasa na zakupy :D Mmmm <3
Waga pewnie skoczyła po świątecznej wyżerce. Hahahaha.
Czas wrócić do normalności. Tęskniłam za moim zdrowym trybem życia.
Jednak to był dobry wybór.
Nie zawsze jest łatwo. Zdarzają się upadki, ale mimo to staję z podwójną siłą.
Na siłowni nie byłam :(
Ale była za to na snowboardzie <3
Dawno nie jeździłam. Hmm chyba z 1,5 roku temu.
Mimo to jeżdżę 2 razy lepiej jak jeździłam.
Dwa dni spędzone na wyciągu dużo mi dały.
Kolejny cel?
Zostać instruktorem snowboardu <3
Serio. Uwielbiam jeździć. A jeszcze móc uczyć kogoś jeździć. Idealnie :)
Co za człowiek.
Dzik. Nie człowiek :D
Uwielbiam się ruszać. Coś robić. Dawać z siebie. Dzielić się sobą.
Czytam, czytam. Nie takie proste.
Ale jeżeli nie jest to proste jest to warte :)
W tym roku na pewno mi się nie uda.
Ok tego sezonu mi się nie uda...
Ale jeżeli życie da to czemu nie za rok? :)
Na 2017 przygotowane inne plany.
Nie nadwyrężajmy mojej kieszeni.
Zaraz tam będzie pusto :(
Za spełnienie marzeń jestem w stanie oddać wszystko.
Kilka tysięcy jest tego warte. 
Dam raz, a szczęście pozostanie na zawsze. 
To też dlaczego nie zrobić tego co się kocha? Dlaczego nie spełnić marzeń ?
Życie jest tylko jedno...
Należy brać je garściami.
Walczyć o każde jedno marzenie. 
Wszystko jest możliwe. 


Jeszcze świąteczna stylizacja. Zabrakło czasu, aby dodać post.
Prosta sukienka z zamkiem. Od czasu do czasu trzeba się odstrzelić. 
Hm moim kolejnym priorytetem jest kupić statyw :D
Hyhy. Póki za statyw robią dwa krzesła.
Ciekawe, ale prawdziwe.
Toteż zdjęcia nie są idealne.
Ale obiecuję, przyłożę się do pracy. Niech tylko znajdę więcej czasu.
Uwielbiam pozować do aparatu, ale chciałabym mieć osobistego fotografa.
Taki, który był by wstanie poświęcić mi czas, przyłożyć się.
Jak zostanę trenerem wynajmę fotografa. A co mi tam :D

Pozdrawiam <3 :*

W najbliższym czasie wrzucę pościć z sylwestrowymi stylizacjami. 
Jak nie braknie czasu to i opiszę zestaw startowy Semilac :)













1 komentarz: