sobota, 31 grudnia 2016

Happy New Year




Wszystkim serdecznie chciałabym życzyć szczęśliwego Nowego Roku.
Aby był lepszy od tego.
Aby wszystkie wasze marzenia się spełniły.
Aby treningi były jeszcze mocniejsze, dawały więcej efektów.
Aby na waszych ustach było więcej uśmiechu.
Mniej łez.
Mniej złości.
Więcej dobrych chwil.
Aby wasze postanowienia się spełniły.
Wszystkiego co najlepsze.
Abyście w Nowym Roku 2017 dawali z siebie 200%.
Abyście umieli walczyć o swoje.
Abyście byli dobrymi ludziami.
Aby było o was głośno.
Aby mięśnie rosły bardziej i bardziej.

Ja jutro zabieram się za pisanie postanowień noworocznych.
Trochę ich jest.
W końcu trzeba od siebie wymagać.
Hyhy pierwszym postanowieniem jest nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. :D
Hm a gdzie witacie nowy rok?
Ja jak to tradycja na Gubałówce. Mam nadzieję, że zobaczę tą scenę, o której tak głośno.
Nie chciałam tam się pchać. Ludzi multum.
Niebo czyste, to też powinno być widać całe Zakopane.

Moja stylizacja wygląda otóż tak.
Ale to nie wszystko. Na mnie jeszcze będzie multum bluz. Brrr. mróz :(
Ale warto raz w roku poświęcić się dla takich widoków.
Tradycja mówi, że idzie się pieszo. Co to dla mnie? Dobry trening :)

Wszystkim udanej zabawy :)
Szczęśliwego Nowego Roku :)
Pozdrawiam Poola :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz