poniedziałek, 20 lutego 2017

Ciebie mam tylko w głowie ...










Usłyszałam tą piosenkę w kinie i od tego czasu uzależnienie.  
Nie wiem nawet czemu, wpadła mi w ucho.
A zazwyczaj uzależniam się od angielskich piosenek.
Zmiana.
Przyznajcie. Wpada w ucho :D
Aktualnie jest godzina 23:27
Moja głowa przestaje pracować ...
Najwyższy czas spać
Szkoła zaczęła się w wielkim stylu. Milion kartkówek, sprawdzianów
Norma
Nie ma co narzekać. Jeszcze ponad rok i koniec 
Resztę nic na siłe
Dziwna sytuacja, ale na każdego musi przyjść pora
Wieczorne rozkminki są najlepsze.
Zazwyczaj nigdy nie mają sensu, jedno nie trzyma się drugiego...
Ale wtedy jesteśmy sami. Sam na sam ze sobą. Często najgorszy moment.
Zbyt dużo w naszej głowie się dzieje w tym momencie.
Trzeba umieć powiedzieć dość i po prostu zasnąć :)
Tak to najlepsze słowo, zasnąć.

Hm tak po za tym zwykła stylówka.
Ni stąd i zowąd przyszło mi do głowy.
O dziś założę to!
Zrobię zdjęcia i wskoczę w ulubiony dresik :)
Czy wy też tak macie wychodząc z domu musicie wyglądać jak milion dolarów, wchodzicie do domu i pierwsze  co to dresy jak najszersza bluza i włosy w luźny kucyk ?
To jest coś co kocham :)

















Top Papaya
Płaszczyk H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz