sobota, 17 grudnia 2016

Stop dreaming start doing




Tłumaczenie:
Przestań marzyć, zacznij działać !

Od zawsze moim marzeniem było schudnąć. Być dziewczynką z idealną figurą, przyciągać spojrzenia wszystkich facetów... 
Takie dziecięce marzenia...
Hm to pierwsze? 
Nie wystarczyło marzyć, powtarzać sobie ciągle ,, od jutro zaczynam diete, nie jem słodyczy, .... "
To jednak za mało.
Wszystko jednak krokami.
Mój grudniowy krok?
Całkowite zrezygnowanie z cukru. ( o tym napiszę oddzielny post )
Czy jest to łatwe? Podobno cukier uzależnia bardziej niż kokaina. Sami sobie odpowiedzcie.
Przyznaję początkowo marzyłam o serniczku, o batoniku ...
A teraz? 
Teraz jest mi to w ogóle do życia nie potrzebne. Zapomniałam o cukrze. Nie odczuwam potrzeby sięgnięcia po coś słodkiego. Nie mam faz ,, muszę to zjeść, ten batonik mnie pragnie, ja go pragnę"
Z czasem skończyły się te fazy.
Myślałam, że nie dam rady żyć bez kaweczki z cukrem, cappucino z cukrem. A jednak.
Powiem wam szczerze, że jakoś się przyzwyczaiłam. Smakuje mi bez dodatku.
Jedyne czego potrzebujecie to silna wola. Wola z żelaza. W diecie musicie być nie ugięci.
Trzeba sobie w głowie coś tam postanowić. Umyślić. 
Żyję bez cukru i koniec kropka. 
Owszem nie jest to łatwe, ale dla chcącego nic trudnego. 
Ja dałam radę, a uwierzcie, ze mnie to taki mały żarłok. :D
Koniec z marzeniami! Nadszedł czas na działanie ! 
Krokami.
Zacznij zmieniać życie w kuchni.
Następnie przejdziesz to treningów.
Nagroda czeka!
Uwierz bardziej cieszy niż trafienie 6 w totka.
Ostatecznie. Gdyby nie kilka zdarzeń z przeszłości nie mam pojęcia jakim człowiekiem bym dziś była. Pewnie bez skrupułów zajadła bym się czekoladkami białym pieczywem, schabowymi kotletami. Ale na szczęście stało się jak się stało. Zmądrzałam.
Moje marzenia stały się codziennością. Teraz idę tylko do przodu. I każdego dnia ulepszam siebie,
Powodzenia


Dzisiaj na sportowo. Ok a'la sportowo. Basic top i czarne jeansy. Do tego timberki.
Idealna stylizacja na spędzanie zimowych wieczorów przy gorącej gorzkiej czekoladzie bez cukru. Haha.


















Timberki Stili
Sweterek H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz