niedziela, 11 grudnia 2016

Przygotowania do sylwestra






Sylwester zbliża się wielkimi krokami.
Znowu nowy rok. Rok kolejnych postanowień.
Hm, powiedzmy sobie szczerze. Większość pisze metrową listę postanowień, których i tak nie zrealizuje. Typu ,, Od nowego roku zaczynam ćwiczyć i zdrowo się odżywiać". 2 stycznia siłownia pełna, 3 stycznia siłownia pusta.
Tego typu postanowienia zdarzają się nie jednemu z nas.
Przyznaję. Ja wiele razy robiłam tak samo, aż w końcu powiedziałam sobie dość.
Jeżeli mam je pisać jedynie dla szpanu to po co?
Szkoda tylko kartki i długopisu.
Skoro już coś tam piszę, to dlaczego mam tego nie zrealizować?!
Już wiem, że nie jeden z was zaczął pisać listę z postanowieniami noworocznymi.
Nie sugeruję, że wszyscy piszą liste dla szpanu, że to co tam się znajduje nie jest wykonywane.
Większość choć z trudem realizuje te podpunkty. Nie jest łatwą, są upadki. Ale cała lista ma zaznaczone ptaszki.
Napisałeś, że w tym roku zmienisz swój jadłospis i zaczniesz ćwiczyć?
Zrób to!
Nic trudnego. Niech to nie będzie tygodniowy szał.

Ps. Krótki wpis. Muszę przygotować się na ciężki jutrzejszy dzień. Zdajemy :D !!!!:D
Ciii....
Musi się udać.
Trzymajcie kciuki za mnie.
Żebym zdała <3












Top New Look
Torebka BUXTON
Buty CCC


1 komentarz: