czwartek, 3 listopada 2016

Kartka z pamiętnika



Blog to taki pamiętnik, w którym zapisuję moje myśli, wydarzenia z przeszłości, codzienność itp.
Nie wszystko jest tu perfekcyjne.
Nie ze względu braku chęci, po prostu nikt nie jest perfekcyjny...
To dlaczego upiększać zdjęcia w photoshop? Po co robić je idealne pod każdym względem...
Po co pozbywać się na zdjęciu niechcianej zmarszczki, czy jakiejkolwiek innej niedoskonałości?
Po co zdjęcia robić jak z okładki VOGUE?
Blog jest dla mnie właśnie takim pamiętnikiem. Upublicznionym pamiętnikiem, w którym chcę się z wami dzielić moimi racjami, moimi stylizacjami. Chcę wam pokazać mnie, a nie kogoś kim nie jestem.
A ja bywam zakręcona.
Uwielbiam naturę. Piękne widoki tego co ziemia dała. Robi na mnie wrażenie zmieniająca się pogoda, pory roku, góry. Robi na mnie wrażenie wszystko to co powstaje bez większej ingerencji człowieka.
I co?
Kilka dni temu jadąc z moim chłopakiem terenem, którym jeździmy bardzo często zobaczyłam góry. Zaśnieżone góry. Grzało słoneczko. Upału nie bylo. Hyhy. Nie w tym sensie :)
Nie wzięłam ze sobą sprzętu bo nie spodziewałam się takiego pięknego widoku.
Zdjęcia może nie są perfekcyjne. Po prostu ja... To co na mnie robi wrażenie.
Poprosiłam chłopaka, żeby zrobił mi kilka zdjęć na tle gór, aby móc się z wami podzielić tym pięknym widokiem...
Słonko bardzo raziło, to też zdjęcia mogą być prześwietlone...
I co w zwiazku z tym? Nic... Po prostu nic.
Wszystko naturalne. Bez poprawek.
Możecie poznać prawdziwą mnie. Życie bez poprawek.
Moją codzienność, a chyba o to chodzi, aby być sobą, pokazywać siebie, a nie ulepszonego manekina, którym nie jesteśmy...












PS. To nie są zdjęcia z umówionej sesji. Po prostu pełen spontan. Piękne góry. to i jakaś sesyjka...
Moje życie to pełen spontan. Zyje z dnia na dzień. Czerpię tyle ile się ta. Cieszę się z małych rzeczy.
Pozdrawiam wszystkich :)

sukienka SinSay
kurtka H&M
buty CCC

1 komentarz: