piątek, 11 listopada 2016

Rockabye





Dzisiaj przedstawiam wam luźną, codzienną stylizację. 
Hm. Jeans + jeans? A czemu nie. Jakoś rzadko chodzę w takim połączeniu, ale nie wygląda to najgorzej. Bynajmniej moim zdaniem jest ok.
Muszę przyznać... zmarzłam troszkę.
A jeszcze to, iż, ponieważ 2 tydzień jestem chora. Cholerna grypa. Tak to jest jak mądra Paulinka w samej koszulecce potrafi na pole wybiegnąć. Nauczka na przyszłość.
Muszę przyznać, że na zdjęciach wyszłam trochę grubo. Ta bluzeczka mnie chyba pogrubia. 
Nic nie szkodzi.

W kolejnym poście już podpowiem możecie się spodziewać całkowitej nowości,
To była czysty spontan. 
Hm... mianowicie: Pomysł na...
Jeżeli ktoś obserwuje mnie na instagramie za pare minut dowie się o co chodzi.
Pozdrawiam


                                      



















Kurtka H&M
Bluzka Free Kiss
Spodnie SinSay
Buty Nike


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz