piątek, 16 września 2016

Fit naleśnik



Kto powiedział, że naleśnik nie może mieć kilku wariantów.
Może mieć milion postaci. Ostatnio zakochałam się w tym daniu. Mogę je jeść codziennie. Jednak za każdym razem się różnią. Dzisiaj zrobiłam z dodatkiem banana w środku, ostatnio z miodem innym razem ze stewią. W mojej głowie narodził się pomysł na naleśnika z masłem orzechowy. Może być z mąki kokosowej, owsianej, żytniej, jaglanej. Multum pomysłów. Szkoda, że czasu brak.
Dobra przechodząc do konkretów. Naleśnik dla każdego. Zrobienie zajmuje 5 minut. Nie ma tam żadnych trudno dostępnych składników. Prosto, łatwo, tanio i szybko. Dziś przepis na...

NALEŚNIK Z BANANEM

składniki:
2 jajka
5 łyżek mieszanki (płatki owsiane, nasiona chia, otręby owsiane)
pół łyżeczki proszku do pieczenia
1 banan

sposób przygotowania:

Ubijamy białka ze szczyptą soli, dodajemy żółtko. Następnie mieszankę płatków. Na koniec ,,zmielonego" banan i proszek do pieczenia. Dokładnie mieszamy.
Rozgrzewamy patelnię i robimy mini naleśniki.
Podawać z masą owoców. Ja dodatkowo polałam syropem klonowy.
Jak widzicie przyrządzenie fit naleśnika nie jest takie trudne. Banan nadaje słodkości, płatki chrupkości. Ta wersja smakuje mi bardziej niż jakikolwiek naleśnik. Ma same zdrowe kcal, nie tuczy, odżywia.
Koszt około 5 zł.
Fit jest fajne. W kolejnym poście pomysł na ... :)
Pozdrawiam Poola