piątek, 22 lipca 2016

W pogoni za pieniędzmi


Ludzie przyjęli teorię, że pieniądze dają wszystko. Miłość, szczęście, przyjaźń, podróże, lepszy wygląd. Pieniądze dają wszystko. Hm a czy tak naprawdę jest?

Każdy pracuje na maksa, szuka jakichś ,, fuch",  uczy się dniami i nocami, pracuje 24h, w pewnym sensie się wykańcza po to, aby mieć górę pieniędzy. Ok, ok. Osiąga tą przysłowiową górę, ale im ma więcej tym chce jeszcze więcej. Więc poświęca się dalej, aż w pewnym momencie traci osobiste życie, nawet nie ma kiedy wykorzystać tych pieniędzy.
Za pieniądze może i można mieć wszystko, ale czy to będzie takie prawdziwe?
Będę miała piękny dom, ogromną garderobę ubrań, butów, kosmetyki najlepszej marki, najnowsze auto, i wszystko o czym zamarzę, ale czy będzie mnie to cieszyć?
Wszystko wymaga poświęcenia, często myślimy, że pieniądze dadzą nam wszystko o czym marzymy, ale nie dadzą nam miłości. A to w życiu najważniejsze. Pieniądze są potrzebne, ale w odpowiednich ilościach.
Osobiście całe wakacje postanowiłam pracować. Codziennie. Góra dzień wolny w tygodniu. Hm i co z tego mam? Słoneczko świeci, ja muszę siedzieć w budynku. Nawet nie mam czasu, poszaleć. Wykorzystać ten czas. Z Początku mnie cieszył fakt iż odłożę troche więcej, na więcej będę sobie mogła pozwolić, ale jednak z biegiem czasu zauważyłam, że mnie to męczy psychicznie. Wyniszcza mnie od środka. Czasem nawet mam obawy czy praca nie zniszczy czegoś co w moim życiu jest najważniejsze. Mojego związku. Przemęczenie sprawia, że nie mam sił nawet dla ukochanego.
A jaki z tego morał?
Nie możemy gonić za pieniędzmi. Nie można ich chcieć i chcieć więcej. Ile ich jest, tyle. Wystarczy. Ważne, żeby mieć gdzie mieszkać, co zjeść, w co się ubrać. A na pierwszym miejscu stawiać miłość i rodzinę. To ona daje najwięcej szczęścia. Jej za pieniądze nie kupimy. Dlatego nie można jej poświęcać na rzecz pracy, bo w pewnym momencie starimy wszystko. Wszystko najważniejsze. I pieniądze nie pomogą.

Pozdrawiam :)


















Koszula Butik
Spodnie Reserved
Torebka Clarks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz