czwartek, 7 lipca 2016

Brak czasu dla siebie

Te wakacje zapowiadają się bardzo pracowite. Praktycznie codziennie jestem w pracy. Czas dla siebie mam jedynie wieczorami. Wiadomo jednak, że troche należy go poświęcić najbliższym więc dla mnie nie zostaje nic. Nic nie szkodzi. Przynajmniej wiem, że dany czas wykorzystuję 200 %. Tak, tak na 200%.
Na bloga też nie zostaje wiele. Chciałabym codziennie wstawiać tutaj posty. Choć z kilkoma zdjęciami, tylko w praktyce to trochę inaczej wygląda. Po wakacjach na pewno będę miała odrobinę czasu więcej na zdjęcia, tak też będę bardziej o niego dbała, póki co zaglądam tu rzadko. Moda jest dla mnie wszystkim, blog też, ale ważniejsi od tego są moi bliscy, którym muszę poświęcić tą krótką chwilę.
A wam jak mijają wakacje? Też korzystacie z nich na 200%?
Mam nadzieję, że w tym goniącym nas czasie znajdujecie chwilę, na to, aby zadbać o najbliższych. Spędzić z nim swój wolny czas.

W dzisiejszej stylizacji kombinezon. Jedyny jaki posiadam. Hm muszę chyba zainwestować w kolejny. Bardzo mi się spodobał. Tym razem z długimi spodniami. Wydłuża, a także wyszczupla. Na plecach ma wycięcia więc nadaje się na upały. Kolejnym plusem są zapinane kieszenie.
Bardzo praktyczny. Dodatkiem jest złoty zegarek i czarne espadryle. Wszystko ze sobą świetnie współgra.













Kombinezon New look
Zegarek Rolex
Okulary Biedronka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz