wtorek, 28 czerwca 2016

Haul zakupowy #1


Przedstawiam wam pierwszy haul zakupowy na moim blogu. Co prawda nie były to wielkie zakupy, bo kupiłam zaledwie dwie rzeczy, ale gdy będę miała więcej czasu na zakupy na pewno będą one większe.
Nie mam własnego kanału na youtube. Może kiedyś w przyszłości na pewno nie teraz. Więc pokaz rzeczy z zakupów będzie tutaj.

W Reserved były niezłe przeceny. Dlaczego z tego nie skorzystać? Od dawna podobały mi się boyfriend'y, jednak ze względu na moje ,,grube" nogi bałam się je kupić. A co jeśli nie będę w nich chodzić? Co jeżeli mnie pogrubią? A tu nagle zobaczyłam te wymarzone, zmierzyłam, ideał. W każdym miejscu leżą perfekt. Cena w miarę. I zakochałam się w nich. Chciałabym chodzić w nich na okrągło, ale mi szkoda :D Normalna cena to 150 zł, po przecenie 60 zł. 
Kolejna rzeczą jest koszulka. Hyhy z działu dziecięcego. Nie szkodzi, jestem niska, drobna więc mogę i z tamta coś wybrać. Zwykły miały top, który idealnie współgra ze spodniami, Jest prosto, a jakże pięknie. Połączenia, które lubię najbardziej. Pasują na każdą okazję. Randka, spacer, szkoła, impreza. 
Jestem zadowolona z moich szybkich zakupów. 
Na pewno rzeczy z Haul'u zakupowego znajdą się w dalszych stylizacjach. Dzisiaj jedynie chciałam je po krótce zaprezentować. 

Was również zachęcam do zakupów w Reserved. Przeceny nawet -50%.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz