sobota, 25 czerwca 2016

Góry '16



Rozpoczęcie wakacji udane w 100% :)
Dziś ja i mój chłopak mieliśmy wolne więc postanowiliśmy to wykorzystać. Chmury trochę nas straszyły, ale cała droga udała się nam słoneczna, bez deszczu.
Hmm, nie ma nic piękniejszego niż natura. Góry, drzewa, śpiew ptaków. Od razu chce się żyć. To raj na ziemi. Moment, w którym możesz się wyciszyć. Odpocząć od codzienności, hałasu świata, zresetować umysł i żyć chwilą. Tym co tu i teraz. Oczywiste jest to że wycieczki górskie bywają męczące, oblewa nas pot w każdym miejscu ciała, ale to nie ma żadnego znaczenia.
Nasza trasa to było Morskie Oko i Czarny Staw Gąsienicowy. Kilku godzinna wycieczka, ale zadowalająca. Słonko co prawda wyszło bardziej w drodze powrotnej jednak mimo to troszkę nas opaliło.
To była już moja druga wycieczka w to miejsce. Pierwszy raz byłam tam 5 lat temu.
Jeżeli, będzie możliwość zamierzam w tym roku pozwiedzać kilka kolejnych miejsc. Tym razem może coś trudniejszego? Czas pokaże :)
Was również zachęcam do wycieczek.
Jak wiadomo jestem na kierunku turystycznym. I utkwił mi w głowie pewien cytat ,,cudze chwalicie, swego nie znacie". Taka jest prawda, ludzie wydają tysiące złotych na wycieczki do ciepłych krajów, Majorka, Australia, Stany Zjednoczone, itp., a nie zastanawiają się o pięknu swojego ojczystego kraju. Ciągle tylko słyszy się krytykę, tu jest brzydko, tu budynki są zniszczone, tu... A czy znalazłeś czas na wycieczkę górską? W miejsce gdzie jest prawdziwa cisza, świeże powietrze i widoki, których nie da się opisać.
Góry to mój dom, codzienny widok, który nigdy się nie znudzi, który zawsze będzie najpiękniejszy.

















Top Reserved
Spodenki H&M
Buty Nike
Koszula Reserved
Plecak Cropp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz