niedziela, 15 maja 2016

Stare nowe rzeczy


Oglądałam dziś rzeczy w moich szafach i zauważyłam przecudowną czarną koszule. Muszę przyznać, iż ma dobre kilka lat.
Uważałam, że jest nie w moim stylu, że taka dziwna, śmieszna.
Mój gust jednak ciągle się zmienia. I koszula bardzo przypadła mi do gustu. Teraz moje jednoznaczne zdanie jest takie, iż ta koszula jest świetna.
Pod szyją ma koronkę, natomiast na plecach guziczki. Ciekawa odmiana.
Dodałam naszyjnik i jasne spodnie.
Polubiłam ostatnio luźny styl. Bardziej na sportowo. Więc łączę ze sobą eleganckie z prostym.
Vansy obowiązkowy dodatek do stylizacji.
Bardziej je polubiłam od conversów. Ich wygląd bardziej przyciąga moje oko.














Koszula Nathalies
Spodnie H&M
Buty Vans
Naszyjnik Cropp






7 komentarzy:

  1. Ciekawie ;D
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    <<Co zjeść na śniadanie, JAK SZYBKO SPALIĆ 300 KCAL ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcze i kurtki już dawno pochowałam do szafy, teraz wskakuję w letnie koszule ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) Naszyjnik świetnie komponuje się razem z koszulą. Pozdrawiam :)
    Zapraszam również na swojego bloga:
    http://www.coconeyla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. sama mam kilka takich ubrań, które przepadły w zapomnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. sama czasami znajduję w własnej szafie jakąś rzecz, która mi się kiedyś nie podobała, a teraz ją uwielbiam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER STYLOWECZKA, SWIETNIE WYGLADASZ ;)
    http://www.patinn.eu/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też odkładam ubrania na spód szafy, a po czasie odgrzebuje i zaczynają mi się podobać ;) fajna stylizacja zapraszam do mnie na nowy post i będzie mi niezmiernie miło za wyrażenie swojej opinii ;) http://monica280497.blogspot.com/2016/05/stylizacja-okazjonalna.html

    OdpowiedzUsuń