wtorek, 17 maja 2016

Początki współpracy

Boho sandały, espadryle Elmira


Jestem początkującą blogerką, nie mam zbyt wielu obserwatorów, tak też nie nawiązałam jeszcze żadnej współpracy, aż do dziś. Spodobały mi się buty firmy merg i postanowiłam napisać do nich z propozycją współpracy.
Nie byłam nastawiona na pozytywne rozpatrzenie. Jednak się myliła. Zgodzili się. Bardzo się ucieszyłam. Bo to czysta przyjemność na początek współpracować z taką firmą.
Mają mnóstwo butów do wyboru. Sportowe, zimowe, botki, eleganckie. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Męskie czy też damskie. Są one piękne. Cena także może zachęcić do ich kupna.

Nie jestem wstanie w tym poście ukazać wszystkich butów dlatego pokaże wybrane.



Piękne czółenka na każdą. A także w każdym kolorze



A może warto byłoby sprawić sobie nowe letnie buciki. Najlepiej Espadryle.


Na chłodniejsze dni polecam białe adidasy. Wyjątkowe ze złotymi dodatkami. W różnych kolorach



Dla mężczyzn, także coś się znajdzie.

Eleganckie buty na każdą okazję.


Zachęcam wszystkich do kupowania butów tej marki. Tutaj możesz zobaczyć większy wybór.


2 komentarze:

  1. Uważam że profesjonalizm blogerki to nie czas, bo niejedna prowadzi bloga lata a ma mniej dojrzałe podejście niż taka co ma bloga od miesiąca. Nie współprace, czas, nie wejścia sa ważne.. ważne jest to że ktoś się przykłada i robi to co lubi :)

    ładne te różowe szpilki, sklep merg znam i kiedyś tam zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń