czwartek, 5 maja 2016

Lato coraz bliżej


Lato zbliża się wielkimi krokami. Zaraz ruszy faza na ,, czas, żeby schudnąć do wakacji". Głodówka? Chyba jednak to nie wypali.

Pamiętam jak dawniej zawsze tak sobie mówiłam w tym okresie. To był dla mnie czas głodówki i twardej diety. Masakrycznych ćwiczeń. Co ja mówię? Taki okres trwał dzień, aż mi się znudziło.
Jednak prawdziwa dieta, prawdziwa zmiana wymaga czasu. Nie takiego przed wakacjami, a takiej na całe życie. Wiem, że moja figura nie jest idealna, można w niej doszukać się niedoskonałości, ale jestem z siebie zadowolona, że ciągle walczę. Bywają pokusy, i daję się im. Trudno. Jestem tylko człowiekiem. Najważniejsze jest to, że się nie poddaję i walczę dalej.
Okres wakacji mnie nie przeraża, nie muszę się martwić tym czy zdążę pozbyć się okrągłości do lata.
Jeżeli chcesz naprawdę pozbyć się niechcianych kilogramów zacznij to dziś i nie kończ.
Zmiana polega na tym, że trwa całe życie. Tylko wtedy to ma sens.
Z figury masz być ty dumna, a nie ma być ona na pokaz prze pewien okres.














(PS. Samowyzwalacz psuje jakość zdjęć. Albo ja go nie umiem używać. Przydałaby się lekcja obsługi)

Koszulka Reserved
Koszula Reserved
Buty Vans

3 komentarze:

  1. świetne te zdjęcia, takie naturalne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ćwiczenia w domu właśnie trwają najdłużej taki tydzień :D
    Dlatego polecam siłownie, jak już się wyda na karnet to szkoda nie chodzić i nie ćwiczyć, dodatkowo otacza cię cała grupa ludzi "fit" i aż głupio siedzieć w miejscu!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń