środa, 2 marca 2016

Ulubieńcy zakupowi

Idąc na zakupy najczęściej wybieram H&M i Sinsay.
Są to jedne z bardziej lubianych przeze mnie sklepów. Łatwo, tanio mogę coś tam na siebie znaleźć.
Moja budowa ciała jest dość skomplikowana, tak więc często bywa tak, że w jednym miejscu na mnie wisi, a w drugim nie może przejść.
Sprawia mi to ogromne kłopoty.
Idąc do H&M czy Sinsay najszybciej coś znajdę pasującego na mnie i jest to w moim stylu. Luźne, a zarazem eleganckie ubrania. Coś co lubię.
Tak też w mojej szafie najwięcej ubrań jest tych marek.
Są to sklepy w miarę na każdą kieszeń.
I chyba zawsze pozostaną moimi ulubieńcami.








 
                                                             Bluzka H&M
                                                               Spodnie H&M
                                                             Naszyjnik Sinsay
                                                                  Torebka ..
                                                             Zegarek Rolex
                                                                 Koszulka H&M




                                                                  Pare słów motywacji :) <3

Dietetyczny obiad
udko kurczaka a'la gulasz z brązowym wyżem i ważywami



1 komentarz: