niedziela, 6 marca 2016

Bycie innym

Najważniejsza wartość, a najmniej dostrzegana w XXIw. ?
Bycie sobą.
Sobą czyli innym od innych...
Tak też i ja idę własną drogą, którą sobie wyznaczyłam.
Może i jest ona wygórowana i skomplikowana, ale każdy powinien mierzyć jak najwyżej.
Wszystko jest możliwe, wystarczy odpowiednie zaangażowanie w to czego pragniemy.
Nie zwierzam się moim znajomym z moich planów na przyszłość czy też z tego, że prowadzę bloga.
Nie dlatego, że ich nie lubię czy coś, ale po prostu od razu pomyśleliby sobie, że jestem dziecinna, że jestem ze wsi i co ja mogę osiągnąć. I wiele innych myśli przeszło by im przez gardło.
Wszystko co robię, robię w ukryciu. Bo mam inną drogę. Własną, którą oni nie potrafią zrozumieć.
Czy jest coś w tym dziwnego?
Może i tak.
Ale powiedzmy sobie szczerze. Nikt z początku w siebie nie wierzy robiąc coś innego niż każdy.
Wokół mnie jest pełno kucharek, cukierników, mechaników, stolarzy, ale nikt nie próbuje czegoś innego.
Przez co wydaje się im, że to nie osiągalne.
Moim zdaniem to przesąd.
Wszystko jest możliwe.
Nie ma rzeczy niemożliwych.
Może i trudna przede mną droga.
Może nie będzie tak łatwo zostać docenianym trenerem i dietetykiem, czy zwykłą blogerką, która za każdym razem będzie miała po 100 000 wyświetleń przy poście, ale jeżeli się mi to uda osiągnąć czyż nie będzie to satysfakcjonujące?
Będzie to bardzo satysfakcjonujące i będę czuć się spełniona.
A o to w życiu chodzi. By czuć się spełnionym.
Nie mam nic złego w byciu innym.
Powinniśmy być inni. Bo tylko wtedy wiemy, że jesteśmy czegoś warci :)










Płaszczyk H&M
Koszula Mohito
Spodnie H&M
Torebka Claire's
Buty CCC





11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodny :)
      Także należy do mojego ulubionego :)

      Usuń
  2. plaszczyk jest piekny na pewno pasuje do wielu rzeczy :) piekne miejsce na zdjecia :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny płaszcz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :)
    Również pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry wpis. Jestem w podobnej sytuacji, też pochodzę z małej miejscowości, gdzie każdy przejaw odmienności jest wyśmiewany. Nie należy zwracać uwagi na takie rzeczy, tylko robić to co się kocha i się w tym spełniać. Powodzenia! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ja początkowo też nie mówiłam nikomu o tym że prowadzę bloga, ale jakoś niedawno samo to wyszło przypadkiem na jaw, ale ja i tak alej robię swoje, nie przejmuję się opiniami innych w stylu po co ci to? ;) grunt to robić to co się lubi ;)

    OdpowiedzUsuń