wtorek, 25 kwietnia 2017

Bad ideas






Złe pomysły tworzą najlepsze wspomnienia.
Coś w tym jest. Nie uważacie?
Dostałam fazę na tą piosenkę. Ciągle mi siedzi w głowie.
I te słowa.
Całkowita prawda.
Bad ideas make the best memories.
Ile w naszym życiu jest upadków, głupich sytuacji, krępujących czy tak zwanych spontanów?
Multum.
W danej sytuacji czujemy się może i nie komfortowo, a czasem robimy to z premedytacją...
I następnego dnia śmiejemy się z tego jak idioci.
Wręcz, aż do płaczu.
Mało tego. Śmiejemy się z tego i po 10 latach.
Ile w moim życiu takich sytuacji...
Z początku było mi głupio, ale jak na to patrzeć z perspektywy czasu całkiem zabawne.
Mało powiedziane. Beka :D
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Nie, że nie mam odwagi tak publicznie opowiadać o moich wyczynach, ale w tym brały udział inne osoby, więc nie wypada ich w to mieszać tak publicznie. One za pewne sobie tego nie życzą.
Jesteśmy młodzi. Pełni pomysłów, planów.
I to w tym wszystkim jest takie fajne.
O to chodzi.
Im dziwniej tym zabawniej.
Nie mówię tu o ćpaniu czy upijaniu się. Nie. Tego nie toleruję.
Zawsze chciałam brać przykład z różnych filmów.
Coś widziałam i chciałam to samo przeżyć.
Ale wiecie co zrozumiałam? Że moje życie jest o wiele ciekawsze.
Film powinien powstać na podstawie mojego życia, a nie ja wzorować się na filmie.
Alkohol nie jest potrzebny do głupawki.
Wystarczą dobre osoby. I tyle.
To wszystko dzieje się tak szybko.
Nie żałujcie niczego co wydarzyło się w waszym życiu. Kiedyś z tego powstanie dobra historia.
Nawet te chwile, o których lepiej nie pamiętać mogą być zabawne.
Trzeba na to popatrzeć z dobrej strony :D
Tak jak ja.
Całe moje życie zamieniam w jedną wielką głupawkę.
Ci którzy mają ze mną być lubią mnie za to kim jestem...
Po co być nudnym?
Marnować życie, na płacz, smutek i nicość.
Człowieku wstań i zaszalej.
Nie bój się konsekwencji.
Zrób w końcu to na co miałeś ochotę.
Uwierz, nie pożałujesz.
Wręcz przeciwnie. Będziesz się dobrze bawił :)


Coś w czym czuję się najlepiej.
Lubię eksperymentować, ale to nie zmienia faktu, iż najlepiej czuję się w prostych stylizacjach.
Bez szału.
Kurtka, jeansy i top.
Sportowy styl życia wiąże się ze sportowym stylem ubierania.
Bez szału

Pozdrawiam ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz