wtorek, 11 kwietnia 2017

Aktywna niedziela



Co tu dużo mówić? Tytuł mówi sam za siebie.
Dzień jak najbardziej dobrze spożytkowany.
Rower+basen=-10000 kcal
Matematyka. Taka prosta :D
3godzinna przejażdżka stałą trasą, a następnie 3 godziny na basenie.
I jak tu nie być dumnym z samego siebie?
Aktywność na cały tydzień, ale nie nie...
Każdego dnia trzeba walczyć o swoje. Nie ma, że raz na jakiś czas. Raz a konkretnie.
Jest każdego dnia i konkretnie. :D
I wiecie co? Jest mi z tym dobrze.
Sam fakt, że nie marnuję dnia jest zadawalający.
Może i powinna siedzieć nad książkami, kuć, itp...
Ale kurcze co mi z tego?
To co mnie ciekawi, interesuję uzupełniam na bieżąco..
Młodość jest po to, aby żyć, szaleć, bawić się.
Szkoła i tak bardzo często za dużo od nas wymaga.
Są rzeczy, które do niczego się nie przydadzą, ale nie... Ty musisz to wykuć. Bo jak ....
Sami rozumiecie.
Więcej aktywności, daje mi więcej siły.
Każdy jednak ma swoją miłość.
Godzina treningu to dla mnie za mało.
Ten post nabiera pozytywnie negatywnego sensu.
Taki zagmatwany.
Coś mamy wspólnego...
Nie lubię zanudzać, o jakichś rozterkach życiowych...
Nie ma miejsca na smutek.
Jest miejsce na radość. Pozytywna energia.
Mimo wiosennego osłabienia szukam tego dopalacza... :D
Energia jest wszędzie. I nie potrzebuję to tego słodyczy.
Większość ludzi uważa, że słodycze podniosą im poziom adrenaliny.
Owszem, chwilowo. Ze skutkami ubocznymi.
Tak, tak ... Pojawią się boczki.



Na salony wracają kwiaty.
Hm w połączeniu z kratą dość ciekawo.
A mimo połączyłam te dwa fasony.
Trzeba być odważnym. Robić swoje.
Nie  chcę być jak każda.
Mój blog ma być wyjątkowy.
To ja tu jestem panem.
Robię swoje i robić będę.
Ludzkość staje się nudna.
WSzyscy chcą być tacy sami.
Nikt nie szuka swojej wyjątkowości.
A to mnie dobija.
Ludzie dajcie się ponieść chwili!
Nie bądźcie jak wszyscy. Bądźcie wyjątkowi :)

















Full cap Reason
Top Sinsay
Koszula Reserved
Buty Converse


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz