sobota, 25 marca 2017

Be happy







Nie daj sobie wmówić, że nic nie znaczysz.
Każdy ma swoje wartości.
Wady i zdolności.
Pozytywy i negatywy.
Nikt nie jest idealny.
Każdy jest idealny jednak na swój sposób.
Dziewczyna, która nie ma tony tapety na twarzy uważana jest za brzydką.
Chłopak, który nie ma bicepsów większych, niż głowa uznawany jest za slabeusza.
Powiedzcie mi...
Jaki jest wyczyn w byciu takim jak wszyscy?
Żaden.
Jeżeli wszyscy byli by tacy sami społeczeństwo było by nudne.
Nic nie warte.
Wyjątkowość to jest to co cechuje każdego z nas.
Bycie wyjątkowym jest wyczynem.
Przeciwstawienie się społeczności.
Bycie sobą.
Tym kim się chce.
Żyć według własnych zasad.
Spełniać marzenia.
Robić to co nas uszczęśliwia.
Życie należy do nas.
Jak nie dziś to kiedy?
Owszem ja również jestem szarą myszką, ale każdego dnia staram się iść po swoje.
Krokami dochodzę do celów.
Może moje życie nie jest zbyt fascynujące.
Każdego dnia to samo.
Może nie jestem super fajna itd.
Ale kto zabroni mi robić to co lubię?
Jestem tym kim jestem i jestem z tego dumna.
Mam wokół osoby, na które zawsze mogę liczyć.
Nie ważne, że nie spie na pieniądzach.
To ludzie którzy mnie otaczają sprawiają że czuję się jeszcze bogatsza.
Dają mi coś wyjątkowego.
Milosc.
Bezpieczeństwo.
Radość.
Tego nie da się kupić za pieniądze
A jest i wiele droższe nic brylanty.
Doceniajcie osoby, które was otaczają.
Nie skupiające sie na bycie takim jak wszyscy.
Bo osoby, które są obok was są właśnie dlatego że jesteście tacy jacy jesteście.
Nie każdy chłopak leci na tapetę.
Nie każda dziewczyna leci na mieśniaka.
Ta osoba widzi coś w was wyjątkowego.
Coś czego nie ma nikt inny.
Nie starajcie się upodobnić do kogoś innego.
Bo w ten sposób możecie stracić coś najcenniejszego.
Milosc.
Najważniejsza osobę.
Część swojego serca.
Bądźcie tym kim jesteście.
Tym kim chcecie być.
To czyni was niepowtarzalnymi.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz