środa, 7 grudnia 2016

Mikołajki 2016



Przyznawać się... Kto z was był grzeczny?
Z pewnością otrzymam wiadomość, że każdy z was. Hyhy. Nie oszukujmy się. Moja odpowiedź też tak brzmi.
A czy to prawda? Swoją drogą. Hyhy. :)
Oczywiście mnie odwiedził, a zresztą mnie odwiedza cały rok. Dobry kumpel. :D
Z pewnością nie mógł o mnie zapomnieć i dziś.
Jednak większą radość sprawia mi dawanie niż otrzymywanie.
Mimo tego, iż jestem materialistką i przeliczam każdy grosz na szczęściu najbliższych nie żałuję. Nie chodzi o danie czegoś kosztownego, czegoś nieosiągalnego, chodzi o zwykły upominek, pamięć.
Moi najbliżsi  nie otrzymali ode mnie nic szczególnego, zwykłe słodkości, i potrzebne rzeczy w postaci ulubionych perfum, bluzy itp... A jednak mimo to byli bardzo szczęśliwi...
Czemu? Po prostu ze względów na pamięć.
Ja też nie oczekuję nic szczególnego. Ja bardziej ucieszyłabym się z ,,książki" związanej z treningami itp. , niż kosztownej biżuterii.
Nawet wspaniale by było dostać zrobione coś własnoręcznie...
W obdarowywaniu nie chodzi, aby wydać jak najwięcej chodzi o to, aby dać drugiej osobie ,,własne serce". Coś płynącego z serca, nie z obowiązku...

Hm moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje to tegoż oto święta.
Spodnie obowiązkowo w kolorze czerwonym. Hyhy. aby nie przesadzić nie dodawałam bluzki w tym kolorze. Czapka Mikołaja obowiązkowa.
Nic szczególnego.
Nie ma co za wiele komentować w mojej stylizacji. Prosta Mikołajka.  :) <3
W oczekiwaniu na swojego Mikołaja <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz