poniedziałek, 10 października 2016

Autumn



No i codziennym dodatkiem zdobiącym moją główkę stała się czapeczka. Jesienno zimowa psiapsiółka. Hyhy.
Muszę przyznać, że mi w niczym nie przeszkadza, wiele osób nie lubi zimy, chłodnych dni, a ja? 
Mi zima się kojarzy z mega fajną zabawą, jazdą na saneczkach, bałwankami, bliskością, świętami. 
 A jesień? To najpiękniejszy miesiąc. Owsem bywają ulewne dni, mgły itp, ale na zewnątrz w słoneczny dzień jest przepiękne. Wszelkiego rodzaju barwy. Zielony, brązowy, czerwony, pomarańczowy, niebieski. Liście na ziemi. Naprawdę coś wspaniałego. A i jak góry pięknie wyglądają. Hyhy. A ja uwielbiam zachwycać się naturą, wszystko fotografuję, ale często wolę popatrzeć na coś naturalnego, coś co się zmienia z porą niż na wysokie budynki, które niczym się nie wyróżniają. A teraz właśnie jest taka pora gdy wszystko staje się różne, wszystko jest inne.
W górach śnieg a tu kolorowo. 
Uwielbiam w słoneczne jesienne dni chodzić na spacerki po lesie. 

Dzisiejsza sesja była w mini lasku. Tak to ujmę. To też nie było tej różnorodności. Kolejna na pewno będzię badziej ukazywać piękno jesieni. 
Stylizację wybrałam w minutę. Aż dziwne. Ale hmm mi się spodobała. 
Są w niej motywy jesienne. Czapeczka, szaliczek. I piękna kurtka skórzana z dresowymi rękawami. Jakoś dawniej mi się nie podobała, za to teraz nalezy do jednej z ulubionych. Może wyglądać na cięką kurteczkę, ale pozory mylą. Jest cieplutka. 
Czapeczkę nabyłam na ostatnich zakupach. Z mojego ulubionego sklepu jakim jest SinSay. 
Do tego dodałam koszulę. Sczerze nie miało to tak wyglądać. Bałam się, że mi będzie zimno to szybko zabrałam ją z szafy zawiązałam wokół pasa i pobiegłam na sesję. Ale jakoś spodobało mi się to połączenie i tak zostało.
Mam nadzieję że spodoba się wam moja stylizacja.














Spodnie SinSay
Buty Vans
Top H&M
Kurtka New Look
Czapka SinSay
Szalik Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz