środa, 7 września 2016

Powrót do szkoły



Powroty bywają ciężkie. Szczerze powiedziawszy stęskniłam się za szkołą.
Trochę zmian, więcej nauki, przygotowania do pierwszego testu egzaminacyjnego. Zdawanie prawa jazdy itp. Ciężko będzie wyrobić, ale dam rade.
Dzisiaj szkolna stylizacja. Prosta i elegancka.
Jeansy, top i naszyjnik.
Coś co najbardziej lubię.
Może w tym poście nie ma nic więcej. Szybki wpis, ale muszę skupić się na nauce. Już jest masa pierwszych zadań. A gdzie tu do końca. Jedyny plus jest taki, że na samym początku mam dużo motywacji do nauki. Siedzę wytrwale nad stertą książek i co najlepsze nie zrzynam z neta, tylko sama rozwiązuję wszystko dokładnie. Stwierdziłam, że większa satysfakcja samemu się pomęczyć niż pójść na łatwiznę.
We wakacje wpadłam na niezły pomysł. Od jutra ruszam.Jutro wszystkie szczegóły mojego wakacyjnego wymysłu.














Top sinsay
Spodnie SinSay
Naszyjnik House
Plecak skórzany

Lekka stylizacja do szkoły. Nic nadzwyczajnego. na pewno nie jest to stylizacja, która wyróżnia z tłumu. Top wyszczuplający. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz