wtorek, 24 maja 2016

Wyprzedaż #1

W swojej szafie robiłam wiosenno letnie porządki i znalazłam masę ubrań w, których nie chodzę, nie chodziłam, albo założyłam raz. Większość z nich jest nowa dlatego postanowiłam zrobić wyprzedaż na blogu. Allegro nie jest dla mnie. Zbyt dużo kombinowania, a ja nie mam na to czasu. Może komuś innemu spodobają się te rzeczy, albo będą na niego dobre.
Jeżeli jesteś zainteresowana kupnem to skontaktuj się ze mną mailowo motivationn143@gmail.com


Spodnie 60 zł
Miałam je na sobie raz. Spodnie z niskim stanem.






Spodnie 70 zł. Mają oryginalne tarcia na kolanie





Kurtka Campus. Nowa. Stan bardzo dobry. Rozmiar 36/38
200 zł





Spodnie chillin 
50 zł



Bluzka z kamizelką.
50 zł




1 komentarz:

  1. Ciuchy niestety nie w moim stylu ale komuś innemu napewno się spodobają :) Powodzenia w sprzedaży!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń