piątek, 29 kwietnia 2016

Nikon D3300

Od kąt pamiętał uwielbiam fotografować. Wszystko co niesamowite od razu zostaje uwiecznione w moim telefonie czy też aparacie.
Każdy ,, fotograf" musi mieć dobry sprzęt. O tym aparacie marzyłam kilka lat.
Wiadomo, że jest tysiąc innych wydatków i nie mogę sobie na wszystko pozwolić, ale udało się mi odłożyć wystarczająca sumę i spełnić swoje marzenie.
Jestem w nim zakochana.
W moich rękach jest dopiero 2 dni więc nie poznałam go do końca, ciągle odkrywam w nim coś nowego. Ciągle się uczę.
Ale jestem nim zachwycona. Robi naprawdę dobre zdjęcia. Wręcz idealne jak na tą kwotę.
Posiada wiele funkcji, które są przydatne w różnych sytuacjach.
Jak można zauważyć od tej chwili zdjęcia na blogu będą lepszej jakości, bardziej wyraźne.

Stylizacja dziś troszkę luźniejsza.













spodnie sinsay
bluzka butik


5 komentarzy:

  1. Nie wyszło ukrywanie fałdki programem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;P Bardzo fajna bluzka ;P
    Zapraszam na --> Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obraź się, ale nie wykorzystujesz wgl funkcji tego genialnego aparatu...

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń