czwartek, 17 marca 2016

Zakwasy

Zakwasy jest to najlepszy dowód dla samego siebie, ze podczas treningu daliśmy z siebie wszystko.
Dla jednych są bardzo uciążliwe, a inni mając zakwasy sa bardzo dumni.
Ja chyba należę do tej drugiej grupy.
Tak wiem, ze przez zakwasy nie moge normalnie funkcjonować. Trudno mi sie jest poruszać. Ale mam pewność ze trening daje efekt. Następnego dnia uwielbiam czuć ten ból. Ból satysfakcji i motywacji. Moze to dziwne z mojej strony, ale tak naprawdę jest. Należę chyba do nielicznej grupy. Jednak dla mnie nie jest to cierpienie jest to pewnego rodzaju szczęście.
Ostatnio często odczuwam taki ból szczególnie w partii ud i pośladków. Hihi. Ale jak to sie mowi ,, boli to rośnie " tak tez niebawem beda coraz to lepiej widoczne efekty pracy.
Nie bójcie sie bólu. Ból jest oznaka dobrego treningu 😊



















Kurtka H&M
T-shirt Reserved
Dresy Sinsay
Buty Vans
Zegarek Paul's boutique

3 komentarze:

  1. Kolekcje z roku 2015 zdecydowanie lepsze niż z tego roku. Nie masz takiego wrażenia ? W ogóle posucha w kwestii ciekawych, nowych stylów. Kryzys nadchodzi czy co ?
    Odzież patriotyczna Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zegarek!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/03/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń