środa, 17 lutego 2016

Dietetyczne przepisy

W przyszłości chce zostać trenerem personalnym jak i dietetykiem, ( oczywiście to moje plany a co z nich wyjdzie to się okaże ) tak tez interesuje się rożnego rodzajami dietami, przepisami, składnikami itp. Jednakże zauważyłam ze przepisy dawane przez trenerów np. Anne Lewandowską czy tez Ewę Chodakowską zawierają niekiedy składniki, o których nigdy w życiu nie słyszałam. Inne zaś są bardzo drogie. Cała ta dieta kosztuje fortunę. Dla ludzi o dużej zasobności portfela to żadne problem ale dla ludzi mniej zamożnych taka dieta nie wchodzi w grę. Sama nie mam tyle kasy, aby prowadzić dietę taka jaka prowadzą wszyscy ci trenerzy, ze względu na to ze po prostu mnie nie stać. Od czasu do czasu kupie jakiegoś zdrowego rarytasa ale nie jest to tak iż ja ciągle kupuje wszystko to co jest bio. Zazwyczaj sama ustalam sobie diety. Wiem ze nie jest ona tak bogata w witaminy i zdrowa jak dieta polecana przez dietetyków ale także skuteczna. Jasne pieczywo zamieniam na to ciemne, nie używam oleju, masła, śmietany. I wielu innych rzeczy. Ograniczam tłuszcze do minimum. Śmietanę czy majonez zamieniam na jogurt naturalny. Makaron jasny na ciemny. Czasem poprzez te małe czynności tworzą sie ogromne zmiany. Efekty przychodzą przychodzą z czasem. W przyszłości jezeli uda sie mi spełnić moje cele zapewne będę stosować dietę ,, lepsza " od tej którą teraz prowadzę. Będę miała większe doświadczenie. Ale to co teraz osiągnęłam i tak jest dla mnie wielkim sukcesem. Zapamiętaj !
Małe czynności przynoszą ogromne ziemny. :)











Makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem i serem feta ( półtłusty )

Koszulka H&M
Spodnie - ze Stanów 
Zegarek Paul’s Boutique

2 komentarze:

  1. też ostatnio przerzuciłam się na pełnoziarnisty makaron i sporo różnych kasz wprowadziłam do swojego menu, bo nawet je polubiłam. ;) i nie mogę doczekać się wiosny, kiedy zaczną pojawiać się świeże warzywa i owoce, żeby robić z nich dużo soków. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żebyś rozwijała swoją pasję, buźka

    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń