środa, 18 listopada 2015

Mam ochotę pobiegać ^^

Ciągle wieje, pada, a ja nie mogę spokojnie pobiegać :(
Hihi. Zostają mi same domowe ćwiczenia + wyzwanie- skakanka. Znalazłam je dawno, ale poprzez jesiennego lenia nie mam sił. 1 dzień zrobię, 3 dni wolnego od skakanki i tak wygląda moje wyzwanie :D
Ale od dziś zaczynam na nowo z pełną parą, całe 30 dni ^^ A na jesiennego lenia znalazłam sposób. Więcej owoców i warzyw. Brzmi banalnie, ale naprawdę pomaga. Bomba witaminowa, a za razem dobry zamiennik słodyczy. Równie mają dużo cukrów ( dzięki czemu dają energię ), ale za to mniej kalorii i nie musze sobie robić wyrzutów, że przytyję.



Na śniadanie polecam twarożek z bananem i gorzką czekoladą. Do tego kawa zbożowa z mlekiem
( najlepiej bez cukru ). Daje energię na cały poranek :)





Na obiad pierś z kurczaka ( przyprawy do smaku ) do tego mieszanka warzyw i brązowy ryż. ^^




STYLÓWKA NA DZIŚ

Na rozweselenie dnia biały sweterek do tego jasne jeansy + czarne dodatki.

Sweterek - H&M
Jeansy - Reserved




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz