środa, 4 kwietnia 2018

Let You Down




Witajcie! :D



Nie było mnie tu, yy przez długi okres.
Jednak nadszedł czas wrócić.
Owszem nie mam zbyt wiele wolnego czasu, ale za bardzo się stęskniłam za robieniem fotek i pisaniem swoich wywodów.
Na brak czasu składa się wiele elementów.
Głównym z nich jest nadchodząca matura.
Jest to teraz priorytet.
Maturze poświęcam się w 80% :D
Reszte czasu wykorzystuję na pracę, siłownię i domowe obowiązki.
Jest tego trochę.
Żyję nadzieją, iż niebawem uda mi się znaleźć więcej czasu i zaglądać tu więcej.

Nie jest łatwo łączyć ze sobą tysiąc spraw ma raz.
No jednak jeżeli człowiek chce coś osiągnąć nie ma innej opcji.
Zrezygnowałam chwilowo z blogerowania bo jak to się mówi są rzeczy ważne i ważniejsze.
Najważniejsza jest matura, gdyż ona może zaważyć na moim dalszym życiu.
Matura, maturą, ale jeżeli człowiek nie wyznaczy sobie celów i uparcie do nich nie będzie dążył to wiadomka, matura nic nie będzie znaczyć ...

Okej maturzyści pora brać się w garść i dać z siebie 200% :D

Mój styl nic, a nic się nie zmienił.
Dalej uwielbiam sportowe wdzianka. :D

W ostatnich czasach bardzo polubiłam Adidas. 
W mojej szafie pomalutku przybywa ciuszków tej marki :D

























Legginsy Adidas
Buty New Balance
Czapka Adidas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz