czwartek, 3 sierpnia 2017

More than you know



Jak wiadomo rower to mój nieodłączny przyjaciel.
Mimo, iż mam prawo jazdy większość tras wolę pokonywać rowerem.
Nie dość, że spalam w ten sposób kcal to jeszcze jest to przyjemne środowisku.
Tym razem udałam się na 30 km przejażdżkę.
Nie mam zbyt wiele czasu dla siebie.
Ciągle tylko praca i praca.
A gdy już mam dzień wolny to korzystam z treningu siłowego.
Na rower już nie starcza sił.
Muszę się zadowalać krótkimi dystansami.
Wiem jednak, że po powrocie do szkoły i o ile pogoda na to pozwoli nadrobię to.
Siłownia co drugi dzień, a rower co drugi.
Hmm, albo troszkę rzadziej.
Jednak matura również wymaga poświęceń.
Masakra.
Nie mogę w to uwierzyć, że to już teraz.
Dopiero szłam do technikum.
Zleciało.
Lepiej o tym nie myślę.
Jeszcze mam czas.
Hihi.
Teoretycznie :D
Wracając do tematu, was również namawiam do zmiany środka transportu.
Rower to przyjemne z pożytecznym.
Chyba jedna z lepszych rzeczy wynaleziona w dzisiejszych czasach.
Rower to chwila dla mnie.
Czas regeneracji umysłowej.
W szczególności uwielbiam jeździć z moją najbliższą osobą.

,, Kochanie no weź zrób zdjęcie"
,, Ok "

I robi zdjęcie wszystkim tylko nie mi.
Kocham to :D

Pozdrawiam :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz