poniedziałek, 8 maja 2017

My new baby



Jak już się domyślacie w mojej hmmm szafie znalazła się nowość.
Nawet kilka, ale to norma :)
Najważniejsze są moje ....
Buciki <3
Miłość. Kocham buty. Chyba jak każda kobieta.
Inny dzień, inne buty.
Ja torebek nie potrzebuję tyle ile butów.
Na rynku New Balance pojawił się nowy produkt.
Zakochałam się od razu. 
Cena trochę wygórowana bo 350 zł, cięzko... Długo myślałam.
Sizeer umiał mnie przekonać, -15%. I jak nie skorzystać? Od razu moja myszka zjechała na ,, kup"
I tak oto te piękne buciki znalazły się w moich rękach.
To nawet na zdjęciu nie wyglądają tak dobrze jak w realu.
Są całkiem inne od wszystkich modeli.
A jaki komfort....
Nie czuję, że chodzę. Są mega wygodne.
Nie miałam tak wspaniałych butów.
Nie żałuję, tego 315 zł :)
Najlepiej wydana kasa.
Jeżeli ktoś waha się nad zakupem produktu New Balance 247 polecam z całego serca.
Najlepsze buty ever :) <3 


















Sweter House
Spodnie Chiński Market 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz