czwartek, 16 marca 2017

Something Just Like This


Chwila skupienia.
Chwila odpoczynku...
Przesilenie wiosenne daje się we znaki.
Muszę przyznać, że na nic nie mam ochoty i siły. :D
Jedyne co mnie cieszy to treningi. Na nie zawsze jest siła i chęć :D
W ostatnim czasie zauważyłam u mnie zastój. To znaczy, że moje ciało od kilku tygodni wgl się nie zmienia.
Skupiałam się głównie na treningu siłowym, teraz przyszedł czas na zmiany.
Przeczytałam kilka artykułów.
Należy wywołać kilkudniową nadwyżkę kcal, nie mówię to o obżeraniu się hamburgerami, a zdrowymi kcal. Awokado, orzechy, masło orzechowe, mogą być również ciasta, oczywiście te fit.
Jeżeli znajdę trochę czasu na pewno z moich rąk powstanie ciasto szpinakowe.
Nie mogę się niczym usprawiedliwiać, ale nie jestem w najlepszym okresie.
Nie mogę skupić się na konkretnym planie żywieniowym jak i treningowym poprzez szkołę.
Spędzam w niej większość dnia, powrót do domu to powrót do książek.
Wiem, że teraz nie będę w stanie osiągnąć swoich celów, jednka ciągle będę się ich trzymać, dążyć do nich. Dni wolnym krokiem stają się coraz dłuższe... Może dzięki temu zyskam na czasie.
Hyhy. Przerwałam swój temat...
Moja figura stoi w miejscu, to też zmodyfikowałam trochę mój plan.
Dzień siłowy, dzień na spalanie. Mówiąc dzień na spalanie to np, bieganie rower, treningi z youtube typu Turbo Spalanie.
Próbuję mojemu organizmowi dostarczyć coś innego.

Po za tym stylówka jest typowo szkolna.
Wymarzona sesja na schodach.
Dawno się mi marzyła. Nie jest ona idealna, ale kiedyś się uda.

Pozdrawiam :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz