piątek, 3 czerwca 2016

Second hand



Hmm... Jeżeli chodzi o mnie moja duma jest czasem za wysoka, aby kupić coś w tym sklepie. Można powiedzieć, że w pewnym sensie wstydzę się robić tam zakupy. Jednak zaczynam się do niego przekonywać. Ze względu, że mieszkam daleko od większego miasta nie mam dostępu do różnorakich marek. Podstawowe sklepy to H&M, Sinsay czy Reserved. Natomiast w Second hendzie można znaleźć wyjątkowe rzeczy. Niektóre są sprowadzane z różnych części świata dlatego mamy pewność, że nie znajdziemy jej na drugiej osobie. Ceny są też niskie więc można pozwolić sobie na więcej. Moja babcia uważa, że po co ma przepłacać, jeżeli tam znajdzie ubrania bardzo drogiej marki za ,, grosze".
Na pewno, gdy będę miała więcej czasu postaram wam się pokazać moją kolekcję ubrań z secon handu.

Sukienka, którą mam na sobie jest firmy Atmosphere. Kosztowała 19 zł. Jest w stylu sportowym. Poszukiwałam takiej już od dłuższego czasu, aż w końcu mi się udało znaleźć wymarzoną. Jest w idealnym stanie niczym nowa.  Założyłam do niej wysokie convers'y i srebrną bransoletkę, aby stylizacji nadać elegancji.
Taki outfit jest moim jednym z ulubionych. Kobiecy, a zarazem sportowy.

















Sukienka Second hand
Buty Converse
Bransoletka PanDora

1 komentarz: