sobota, 5 grudnia 2015

Trochę inaczej ...


Przeraża mnie fakt, że coraz więcej ludzi ocenia nas po pozorach. Przyznaje, że sama nie raz obrobiłam komuś dupe za plecami, ale przechodząc przez róże cierpienia zrozumiałam, iż to życie nas kształtuje. Śmiejemy się ze wszystkiego. Nie znamy kogoś, ale potrafimy wszystko o nim powiedzieć. To jaki jest. To jak ma w domu. To ile ma kasy. Tak, wszystko w pozorach. Do pewnego momentu życia także oceniałam kogoś po pozorach. Nie znałam go, a mówiłam o nim wszystko. Teraz nauczyłam się tego, że aby kogoś ocenić trzeba poznać go z każdej strony. Jego historię, jaki naprawdę jest, jego zachowanie ...
Czasem wydaje nam się, że ktoś jest głupi, dziwny, nie rozumiemy go, a może to przez to, że w przeszłości doznał cierpienia. Cierpienie zmienia ludzi. Czasem staje się człowiek lepszy, zmienia go na dobe, a czasem wręcz odwrotnie.
Czasem mówimy, że ktoś jest głupi, a później mając okazje poznać go bliżej okazuje się, że jest to świetna osoba. Mega zabawna, o podobnym toku myślenia...
Zawsze wystawiając o kimś opinie zastanówcie się 1000 razy czy tą osobę znacie...
Bo mówiąc swoją werje zranicie tą osobę, a także zrazicie do niej kolejną...










Koszula- Mohito 
Spódniczka- Reserved
Buty- Converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz