środa, 9 września 2015

W pierwszym poście zrobię krótkie wprowadzenie ^^

Na moim blogu chce się z wami dzielić moimi doświadczeniami sportowymi i dietetycznymi, ale także od czasu do czasu napisze coś na temat mody i urody :)

Dopiero zaczynam, tak więc musicie być dla mnie wyrozumiali. Hihi. ;*

Jutro wrzucę post związany z moją przemianą, która trwa od tego roku. :)
Zaczęło sie w 2011, ale była to tylko chwilowa przygoda z ćwiczeniami i dietą, reszte jakoś wolałam dalej leżeć przed telewizorem jedząc słodycze ( które kocham ) i niezdrową żywność. Mam dopiero 16 lat i nie byłam na żadnych kursach itd., ale w przyszłości mam zamiar ukończyć kurs sportu i dietetyki :) Nabyć nową, sprawdzoną wiedze na ten temat.
Jednakże jestem z siebie bardzo zadowolona, za to że jestem wytrwała, mimo upadków walcze dalej. Mam dni, w których potrafię zjeść większą ilość słodyczy, później mam wyrzuty, ale mniejsza o to. Mimo to później sobie zabraniam i przez kilka dni, tygodni potrafie nie zjeść ani jednego batonika czy nwm ciasta. Często mnie kusi, ale staram się powstrzymywać.

Chcesz mieć ładną figure, musisz się poświęcić. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz