niedziela, 22 stycznia 2017

Alone




I know I'm not alone

Wiem, że nie jestem sama 

Mało mnie tu... Bardzo mało. 
Hm, ale wrócę.
Przyszedł czas na spełnienie marzeń. 
Ok, odkładanie na marzenia. Bo bardzo dużo kosztują.
Dzisiaj witam was w moim nowym sweterku.
Nazwałam go baranek :D
Jest bardzo milusi i jaki ciepły. Wręcz idealny na teraźniejsze temperatury.
Trafił to pierwszej 5 moich ulubieńców.
Nie jest on może dobrej marki czy coś w tym stylu, ale mimo to bardzo mi się podoba.
Jedyny minus to taki iż non stop traci włoski czy jak by to można było nazwać.
To nic. Ważne że dobrze się w nim czuję.

Hmm... 
I know I'm not alone.

Zakochałam się w tej piosence, może nie ma tam dużo słów, ale konkretnie.
Jest wiele piosenek, które ukazują moje uczucia.
Trafiają idealnie w moje serce.
Mimo wielu przeciwności losu wiem, że nie jestem sama.
Że zawsze ktoś jest ze mną.
Pomaga w walce o każdy kolejny dzień.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz