wtorek, 27 września 2016

All but nothing



Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta. Jeansowa kurtka. Hmm luźna, rozmiar nie mój jednak po małych przeróbkach leży na mnie dobrze. Podoba mi się taka za duża. Coś innego. Nie ciągle idealnie dopasowane. Bo i to może się znudzić.
Próbuję szukać czegoś innego.
Pamiętacie modę na te chusty? Hm chyba z 4 lata temu większość dziewczyn w tym chodziła. Dziś w szafie ją wynalazłam i wpadłam na pomysł aby zrobić z nią stylizację. I wiecie co? Strasznie mi się to spodobało. Nadało to jakiegoś ,,blasku''. Taka zwykła stylizacja. Kurtka, top i spodnie. W połączeniu z chustką nuda się zatraciła.
Hyhy. Moda wraca. Chyba powrócę do starych nawyków chodzenia z chustką.
Pozdrawiam.
Krótko, zwięźle i na temat.
Wracam do codzienności.
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka.





















1 komentarz: