środa, 30 marca 2016

Zmienność


Na swoim przykładzie mogę potwierdzić, że ludzie są bardzo zmienni. Sami nie wiemy czego chcemy. Szybko nam się nudzą nasze zainteresowania, pasje itp. Idąc na zakupy nigdy nie mogę się zdecydować które ubrania wybrać. 
Pasje zmieniałam tysiąc razy. Pierwsze chciałam być stylistką, fryzjerką, fotografką, mieć własne biuro podróży, teraz chce być trenerem. I tak w kółko coś innego.
Hmm, jaki tego powód?
W dzisiejszych czasach jest za dużo wariantów do wyboru, nie ma w tym nic złego, gdyż każdy może się spełnić.. 
Często jednak gubimy się we własnych myślach. 
Chcemy wszystkiego spróbować, we wszystkich być najlepszym.
Jednak nasze życie jest za krótkie by sprawdzić się w każdej dziedzinie, by mieć wszystko o czym marzymy.
Musimy wyznaczyć sobie jeden cel i jego się trzymać. W nim być idealnym. 












































Na sobie mam

Kurtkę H&M
Spodnie H&M
Buty Converse
Szalik Butik



4 komentarze:

  1. Podoba mi się :) Fajne, luźne połączenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten sweterek! Co do postu to mam podobnie, zmieniam zainteresowania często i nigdy nie jestem pewna czego do końca bym chciała.
    >> xyumv.blogspot.com << zapraszam na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane!
    Teraz dużo ludzi zmienia pasje. Ja mam teraz już prawie 20 lat (w czerwcu będzie xD) i posiadam póki co dwie pasje, które są niezmienne od wielu lat. Są nimi: jeździectwo i podróżowanie.
    Mam swojego konia, swoją stajnię i podróżuję - jak nie ma kasy to nawet na stopa :D Człowiek bez pasji nudzi swoją duszę, warto mieć co wspominać na starość i móc z czystym sumieniem powiedzieć: Kurna, fajnie było!
    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o moim podróżowaniu zapraszam do siebie na bloga.
    Mam nadzieję, że ten blog zachęci niejedną młodą osobę do oderwania się na chwilę od ery internetu i komputerów, budząc chęć poznawania świata i zapracowania na niesamowite wspomnienia:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja ! O tak pasja czasem się zmienia kiedyś moja pasją było lezenie przed TV a teraz moją pasją jest sport <3 !
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń